National Prov

image8
Jag sitter här nu och sista minuten bloggar. Varför? Jo, för att jag tänker på natinella proven i Engelska imorgon! Det blir la någon uppgift som är något likande det jag hade i nian. Då blir det segt! Jag gör inte texter snabbt och framför allt inte på kort tid! Förutom när jag dampar i min blogg. Då kan jag skriva 15 A4 om en häst. Tror jag? Vet inte. Får testa någon gång. Om jag orkar... Men annars har det varit en bra dag.

En person i min klass poka mig dock med en penna. Denna pennan hade spetsen ute så det gjorde lite ont. Men jag repa mig då snabbt och började bli mig själv (dampig alltså). Men om man inte e lite dampig i alla fall är man tråkig. Dock tror jag att dem flesta har i alla fall en liten gnutta damp som kan släppa loss ibland. Jag har ofta ett överflöd av damp. Fråga mina vänner. Dem kommer att hålla med. Men i och för sej så är det nog tack vare mitt dampiga jag som jag har kompisar.

Jag avslutade precis nu också ett arbete om Raëliska Rörelsen. Dock har jag väldigt mycket kvar på det arbetet. Men jag avslutade det i den benämningen att jag inte orkade skriva mer. Fast, det var kanske en dålig anledning eftersom jag skriver här och nu? jaja, man kan inte vara på topp varje dag!

Nu höll jag nästan på att skriva en Smiley efter meningen "jaja, man kan inte vara på topp varje dag!". Får hålla mig undan från sånt. Man kan la märka att jag är glad i dag endå. Nä, nu måste jag sova. Om inte annat så kommer jag antagligen bara sänka ihop snart av ren utmattning.

Aaah, skit samma sova kan man göra när man är död! *klonk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0