Lindholmen

Photobucket


När man är på Lindholmen efter 17:00 på eftermiddagarna så är det verkligen dött! Visst, som ni kan se i bilden så går två människor i vänster kanten på bilden. Man hur skall jag kunna veta att dem inte är Zombies? huh? Eller så kanske dem är resultatet av att jag matade ankor vid kajen med Sushi? Ankor blir kanske människor då?

Ja, det finns mycket frågor som vi ställer oss här i världen. Som t.ex. Varför Philip är på Lindholmen vid 17-tiden? Jo, det skall jag berätta. Jag satt på en betong anka... vänta lite nu... eeeeeey... kanske detta är en av ankorna som jag matade vid kajen. Shit, jag måste berätta för alla att ankor inte tål fisk!

Var, var jag nu? Ja, just det. Jag satt antagligen på den ankan för att gråta över att mitt gym har blivit fukig jävla SportLife! Äntligen kan jag sitta och gyma med maskiner som har lika många skruvar lösa som en jävla Ikea möbel. Jag får inte ut deras jävla slogan ur huvudet!! "Sportlife, makes you feel good!". Det makes inte mig feel good iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0