Vatttenläcka



Idag åkte jag snabbt upp till min mormors och morfars sommarställe för att hjälpa dem med deras vatten läcka. Det hade blivigt ett hål i taket från badrummet på andra våning inne i deras sovrum. Eller tekniskt sätt så borde det från och med nu kallas badrum. Det var hur som helst mycket vatten och man kunde nästa simma runt i sovrummet/badrummet.

Det skulle vart grymt kul om man kunde göra det. Jag menar, det skulle ju inte vara helt fel att ha ett sommarställe med pool inomhus. Fast det skulle kanske bli lite konstigt om man hade ett rumm fyllt med vatten. Liksom om någon kommer på besök och skall bara titta runt så är det kanske inte så bra när personen i fråga skall gå in i "badrummet". Då kommer ju allt vatten läcka till de andra delarana av huset och då blir allt och alla våta.

Man vill ju också gärna inte höra rinnande vatten när man är kissenödig. Tänk er vad det måste göra med en om det forsar ut vatten från ens "badrum". Följderna lär bli ödestigna.

Med det sagt så bjuder jag dig God Morgon, God Dag, God Natt eller God Jul. Lite beroende på när du läser detta. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi får infiltrera oss i skoltidningen sen och skapa pärlplatteseminarium! ;)

2009-04-27 @ 16:45:26
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Lidén

Haha



Jag tycker det är trevligt att Mac-användare känner ett sådant stor behov av att konstant hacka på Windows. Det får oss PC-användare att känna oss så speciella.



/Love en från andra sidan!

2009-04-28 @ 20:13:40
URL: http://goliden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0