Ja, detta är en Rubrik


Jag vet att jag är seeeeeeeeeg på att uppdatera min Blogg. MEN jag måste påpeka att jag inte gör så eftersom det är så grymt töntigt att blogga. Jag menar kom igen! Jag bloggar inte. Jag bloggar på ett sånt vis så att det inte ser ut att jag bloggar, men ändå gör det. Detta kan jag bevisa genom att jag faktiskt försöker skriva så att jag kan ha en konversation med dig som läser. Det är lite som att jag står och pratar med dig och du kan inte prata för att du var tvungen att amputera din mun för välgörande endamål dvs. snusk! Jag säger inte mer än så. Du vet bäst själv!

Men räkna med att jag kommer att uppdatera lika ofta som du går på vatten. Altså ibland. Ifall du är blond och inte förstod vad jag menar så är det nämligen så att Gud älskar alla människor som badar nakna i isvaker. Så han skapade is dvs. vatten som man kan gå på.

Förövrigt så skulle jag med Daniel och Nadine ut på lite festande. Men jag orkade inte. Jag skall ju upp tidigt imorgon och det är inte kul att åka bil med en baksmälla. Jag menar, jag kan få i mig en lätt cider. Då blir det inte lätt må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0