Kaka mig


Idag vaknade jag med en riktigt dålig andedärkt. Jag hade tänkt att gymma men det ligger på Lindholmen, och jag låg i soffan framför tv. Så det blev inte mycket av det. Men jag tänker ge det ett tappert försök imorgon. Får ringa Lidén och fråga om han vill hänga på.

Maria var hos mig idag. Det var trevligt. Vi gjorde kladdkaka utan kladd. Men det blev gott ändå. Det smakade som Apelsinkrokant. Så den var as god. Vi såg även på Simpson Filmen under tiden. Det var trevligt. Vi försökte också få biljetter till Big Comedy. Men det blev inte så. Det skulle blivigt lite svårt att konversera med separata platser. Dock kunde vi ju faktiskt skaffat oss en såndär burk-telefon. Ni vet. En sån som man hade när man var liten. Två burkar och ett snöre och vips så har du en telefon utan sms funktion.

Jag köpte också en handkontroll till mitt PS3 och ett bilspel, Motorstorm Pacific Rift. Nä, nu får jag prata om något annat som låter lite coolare. Iförrgårsgår drack jag kopiösa mängder sprit och jag blev så full att jag satte på en lyktsolpe. Nä, nu ljuger jag. Jag dricker inte. Men Petra Mede var kul. Men inte Melodifestivalen eller fotbolls- VM. HATA!

Stör du dig på sär      skrivning och stavfel. Läs inte detta människa, djur, lyktstolpe!

Kommentarer
Postat av: Alicia

hah burk telen va längesedan xD

2009-02-10 @ 00:26:48
Postat av: bäverbajs

hahaha älska vår apelsinkrokant kladd kaka XD



hahha älska sär skrivning (XD) du är bäst illerpojken!

2009-02-10 @ 00:28:45
URL: http://nogg.se/surcatten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0