Kl. 8:00

Idag kom jag inte sent till mina studier (haha studier! haha töntigt ord! Jag har lektioner FFS). Jag kom förtidigt och inte sådär lite förtidigt som en halv timma eller så. Utan helt jäfla turbo bäver-iller Bil tidigt! Jag trodde jag började kl. 8:15. Men eftersom Gud antagligen är lite sur för att jag åt kebab pizza i kyrkan igår, så börjar jag skolan olan kl. 12:00.

Jag kommer inom kort (det kan vara en tid mellan nu och de närmsta hundra åren) att lägga upp mina bilder från min Semester i Thailand. Där kommer jag att visa roliga bilder, konstiga bilder, elefant bilder, strand bilder, apor i träd bilder och även jag och Erik i barnpoolen bilder.

Men medan ni väntar framför datorn på mitt inlägg såklart. Så får ni se en bilder på när jag välter träd i skogen.

Före:




























Efter:


Kommentarer
Postat av: mosi

haha fan Philip jag trodde inte du var så stark ;)

längesen vi träffades O.O träffas snart?

2009-01-22 @ 10:29:02
URL: http://m0si.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0