Porr!



Just nu sitter jag på Företagsekonomin och håller på att starta ett låtsas företag (Chocklad Kultur AB). Vi skall göra skaker i chocklad helt enkelt. Det är vad vi har kommit fram till på 4 lektioner. Ja, och att Gunnar ritar big ben som en snopp. Vilket är snuskigt. Gunnar är en snuskig liten jäfel. Jimmy skall tydligen stå framför Big Ben i underkläder, och inte i sånna där kläder som herrar vanligtvis har, utan snuskiga kläder.

Porr, porr och porr, det enda pöjkarna i dagens samhälle tänker på och tro inte att ni tjejer kommer undan heller. Vickan och Nadine, ni vet vad jag pratar om! Nu pratar Gunnar om Blondinbella. Hahaha! Att hon åkte ut i Let's Dance. Hahaha! Två saker jag hatar i samma program!

Gunnar skall döda någon nu! Jaha, det var språkrören för miljöpartiet. Hahaha! Språk... rör! hahah! Rör som språkar. Gunnars underskrift är tydligen så ful att man kan dö av den. Därför kan man inte förfalska den. Nu sjunger alla tre, Jag, Jimmy och Gunnar på låten till Two and a half men.

Nu pratas det om sex igen. Jaha, det var inte om sex, sex utan om klockan sex. ok, nu pratar Gunnar om Mars, som sprängs och då flyger det chocklad. Sen dör alla för att man drunknar i det. Det lär nog vara en produkt i vårat sortiment. Det är ganska bra för då kan igen klaga om dem inte gillar chockladen. Fast återkommande kunder lär väll minska med tanke på att kunderna är döda. Men man kan ju inte få allt. 

Det kanske är massor av stavfel! Jag gillar stavfel! Din mamma! Puss i pannan!

Kommentarer
Postat av: mos

haha du är för härlig philip XD

2009-01-26 @ 17:15:51
URL: http://nogg.se/mosis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0