Thailand


Jag skall på en sån där semester som man tar småbarn på som bara är några månader gamla, och sätter dem i ett avlångt fordon som kallas Plan. Detta beror på att föräldrarna anser att deras barn som bara är några månader gamla kan ha nytta av att få känna på tryckskillnaderna i en jätte dildo med vingar.

Ja, ni gissar rätt! Jag skall på Charter till Thailand!

Snälla föräldrar, barn under 3 uppskattar inte en semester som det tar 14 timmar att ta sig till! Stanna hemma istället. Ni behöver inte åka långt för att plåga era barn. Tryck in dem i ugnen istället och strata radion på P1 så har ni en flygresa till Thailand. Då blir dem ju skit brända och uttråkade! Fan va bra jag är på att lösa familj situationer!

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha XD nåååh,, du kommer ju lämna mig i lilla landet lagom i typ hela 2 veckor vad ska jag ta mig till!! o.0? Kram på dig goding! <3

2009-01-01 @ 21:36:09
URL: http://www.nogg.se/surcatten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0