Café Snusk



Jag, Gunnar, Daniel J (Glad Emo), Lidén, Jimmy och Daniel (lill-björn) har i uppgift i psykologin at skriva om olika samhälles grupper. Vi valde Esteter. Så Schillerska var då ett glasklara alternativet att hitta Esteter att fråga saker om. Det var grymt läskigt på Schillerska, så vi gick i en klump och försökte vara så diskreta som möjligt. Vilket är svårt när man är en klump.

Ingen ville eller vågade fråga någon elev på skolan så allt blev pinsamt. Vi var en blyg klump. Så jag var såklart tvungen att prata med folk. Det gick bra! Även om hela upplevelsen på skolan var som en runda i Gasten på Liseberg.

Maria mötte oss på Schillerska, så vi bestämde oss för att gå på café. Jimmy ville inte följa med, för han var pank och hungrig. Jag var kaffesugen och snuskig. Men det blev faktiskt ett riktigt trevligt café besök även om vi försökte för en enda gång skull att inte hamna på Café Garbo, vilket vi gjorde...

Samtalsämnet blev såklart porr, snusk och att ordet "komma" inte längre har med en faktisk positions förflyttning av kroppen att göra längre. Utan av något mer specifikt. Men jag fick äpple-kaka så jag var nöjd. Maria och lill-björn tog på varandra. Så nu är lill-björn med barn och Maria stimulerad. Sen frågade jag Daniel J om det var ”Fett eller Bäbis”. Jag skulle också “deep throat:a” en apelsin. Men det blev inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0