Snoriga Armar och En Läderfis


Jag har insätt att när jag går på temat snusk så bara flyter det konstiga ord ur min hjärna. Liksom, om vi skall ta ett exempel på ord som låter snuskiga, men som inte är det. Nu skall jag gå och "Huffelpuff". Vet ni var jag fick det ordet ifrån? Harry fuking Potter! Jag tror det är därför det säljer så bra! J.K Rollings har liksom använt sig av snuskiga ord som inte är snuskiga. Jag tror faktiskt att jag börjar komma fram till något med detta, för omväxling!

Nä, nu jävlar vrikar vi till det  som läderfisen sa till staket hästen! Båda dog. Iallafall, jag måste komma ihåg att ge min rektor en lapp med anledningar varför jag skall åka till Polen.  Ja just det, jag måste ju göra min inlämmningsuppgit till Naturkunskapen logisk också.  Fan, det är mycket att göra när man inte jobbar på volvo.

Jag borde gå och lägga mig. Men... (det finns alltid ett men). Iallafall jag gillar ju faktiskt våta grejor. Påtal om våta grejor! Jag skall ju åka skridskor på heden imorgon på Gympan. Jag kan ju gå på marken. Så hur svårt på en skala kan det igentligen bli om man sätter ett par metall bitar under fötterna. Vem vet! Jag skall iallafall ta med mig ett extra par sånna "sätta på underkroppen jeans". Utifall att.

P.s. Jag tycker att Veronica Maggio är snygg! De du!

Vad tycker du? Är Veronica Maggio snygg?
Jag försökar helt ärligt bara få lite kommentarer.
Vad tycker du? Är detta försöket att få lite uppmärksamhet förgäves?
Är Kineser faktiskt gula? Om det är så. Finns det rosa?

Kommentarer
Postat av: Towe

Men Philip då... Rosa kineser? Kan de inte få vara blå istället..? Och vadå gula? Är det dem med gulsot då eller? O.o

Jag blir förvirrad när du skriver... Skridskor är lite...lollyboll. :P Lycka till xD

2009-01-28 @ 09:02:10
URL: http://towish-lillastorasyster.blogspot.com
Postat av: Sandra

haha, typiskt dig att skriva såhär Philip.

snygg eller inte, Veronica är iallafall duktig! :D

2009-02-08 @ 18:26:20
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: AT är bäst i världen.

(jag vet jag har en blogg men vet inte var panikpanik, vet inte hur man gör ens när man bloggar med här kommer det jag igentligen skulle skriva som kommentar, det ärdärför detta är inoom parentes, nej vet inte hur ordet på P stavas)



MEN - Tony Irving (let's dance-07 troligen?)

2009-03-15 @ 11:36:37
URL: http://vaxdockan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0