Yes Man


Idag såg jag filmen Yes Man som Jim Carry är med i. Den var bra. Dock tror jag att det inte är något som man kommer lägga på minnet en längre tid.

Jag fikade också med At, Lina (At:s lillasyster) och sist men inte minst Maria. Det var trevligt. Men eftersom jag och Maria inte hade mycket annat för oss än att hänga på stan så bestämde vi två för att gå på Bio. At och Lina ville inte följa med.

Så vi begav oss på vår färd till Bergakungen. Där hade de bara några platser kvar och de var bara sånna platser för folk som gillar att skrika riktigt högt under filmens gång för att den andra skall höra något. Separata platser alltså. Det skulle ju bli ganska jobbit med tanke på att vi delade popcorn. Undra om Maria kan kasta långt?

Då gick vi på ett Café igen för att vänta på att några resarvationer till filmen skulle försvinna så att vi kunde ta dem. Inte på det sättet! Utan på ett strikt tyskt sätt. Alltså gå före i kön och köpa  reservations biljätterna.
Iallafall, på cafét Evas Palä (vad än nu en palä är?) så tog jag en Chai. Smakade som värme-ljus. Då undrar ni säkert var, när och hur jag har smakat på ett värme ljus. Det har jag inte. Jag ljög. Förlåt. Men om man dricker 1 liter kaffe och sedan sköljer det med en Jolt Cola så smakar det som WC-anka. Testa vet ja!

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha XD du e la för go, vet du att jag har kommit på att när jag inte orkar säga Philip eller mannen till dig så ska jag kalla dig för illerpojken :-)



Å din chai luktade väldigt mycket och var väldigt söt ja, jag slår nästan vad om att dom har nåt hemligt rum där det sitter massa ekorrar och rensar massa sötningsämnen, (tänk dig rummet i choklad fabriken där de rensar nötter typ) som de lägger i sin chai för att man ska få största möjliga socker chock! typ som en överdos av något fast här blir det då en överdos av sweet chai latte !! aha!





PUSS Å KRAM!!! (och en iller i stjärten)

2009-01-14 @ 21:37:00
URL: http://nogg.se/surcatten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0