Klara gör Angelica våt...

speakers

Vad tycker ni? Jag är sugen på att skaffa högtalare. Tror ni att dessa kan stilla mitt behov? Antagligen så lär det stilla mitt behov resten av livet. Men den svåra delen är att jag inte lär kunna ställa dem i mitt rum utan att jag och mina möbler får flytta ut. Jag vet inte heller om huset kan klara av trycket från dem när jag spelar Daft Punk för högsta volym.

Som sagt, jag har en ohälsosam fetisch för stora högtalare och ljusanläggningar. Det är inte bra när man är privat person och inte har 200 000 för ett sånt sett av högtalare som ni kan se på bilden. Men om ni någonsin får pengar till det. Skaffa JBL eller Electro Voice högtalare!

Du som läser tycker säkert att detta är jätte töntigt. Men hur fan annars skall du höra din jävla hip-hop musik på alla Hippie-de-Hop konserter? P.s. Angelica hänger på sidor där man kan hitta attraktiva Ukrainska fruar och Klara (Angelicas Norrköpings kompis) tar på henne. Någon kommer få roliga barn!



Kommentarer
Postat av: Lina

ååh tack! :D

friår, haha du är rolig du. tror du min ekonomi klarar av ett sådant?

Nej jag blir anställd på salongen där jag haft min praktik. Sugen på att klippa dig inför sommaren kanske? :)

Allting är inte riktigt klart än, men jag har tänkt ge hela eran familj lite info, ni är SÅ välkomna! :)

2009-06-03 @ 15:45:28
URL: http://energetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0